Mercedes-Benz

Bezpiecznie, z wymaganym dystansem, jednak niezmiennie skutecznie.

Sieć salonów i serwisów Mercedes-Benz Grupa Wróbel pozostaje do dyspozycji.
Razem dla bezpieczeństwa

Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.

Grupa Wróbel należy do firm, które prowadząc codzienną działalność gwarantuje swoim kontrahentom płynne funkcjonowanie w ramach ich własnej działalności. Zapewniony jest więc stały dostęp do części zamiennych, akcesoriów, usług serwisowych (tych planowanych, jak i wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdów), a także możliwość zakupu nowych i używanych pojazdów. Ze względu na oddziały rozmieszczone w pięciu województwach, świadczone przez Grupę Wróbel usługi są dostępne dla wielu podmiotów, nie tylko z Dolnego Śląska.

- Pojazdy transportu medycznego, wozy policyjne, strażackie, autobusy komunikacji miejskiej, kurierskie vany, ciężarówki reprezentujące transport dalekobieżny i wiele innych. To nasi kontrahenci, dla których sprawne i bezpieczne auto stanowi niezbędne narzędzie do wykonania swojej pracy, często niezwykle ważnej. Szczególnie dziś – mówi Michał Łuczak, prezes zarządu Grupy Wróbel – Pracujemy z niezmienną jakością i skutecznością, z zachowaniem pełnej ochrony dla klientów i pracowników. Nasze dotychczasowe praktyki oraz wysokie standardy higieny pracy są na bieżąco dopasowywane do oficjalnych wytycznych. Dobro naszych pracowników i klientów stawiamy na 1 miejscu – dodaje Michał Łuczak.

Biorąc pod uwagę obecną sytuację, Grupa Wróbel pracuje w stałych zespołach, na zmianę, w wielu przypadkach zdalnie. Jednak są prace, które po prostu muszą być wykonane w hali serwisowej.
Obecnie, oprócz planowanych z wyprzedzeniem wizyt serwisowych, w trybie pierwszeństwa obsługiwane są samochody reprezentujące służby publiczne. Wszystkie te pojazdy, w końcowym etapie prac warsztatowych, mają wykonywane zabiegi ozonowania i dezynfekcji.

Dziś, aby przekazać samochód do serwisu Grupy Wróbel, możemy skorzystać z 3 opcji;

1.       Podczas wizyty w salonie, z zachowaniem wszystkich obowiązujących zasad bezpieczeństwa;

2.       Usługa „Door to Door”, dzięki której pojazd jest przekazywany pracownikowi Grupy Wróbel (a później zwrotnie do klienta) we wskazanym przez klienta w miejscu. To niezwykle wygodna opcja, dzięki której klienci komfortowo i szybko korzystają z usług serwisowych;

3.       Aplikacja MercedesMe – niezwykle użyteczny i intuicyjny w obsłudze program, który umożliwia m.in. zdalne otwieranie i zamykanie pojazdu za pomocą smartfona. W tym przypadku w ogóle nie dochodzi do bezpośredniego kontaktu z żadnym z pracowników Mercedesa.

Aplikacje i usługi dostępne online.
Mercedes-Benz dociera do Twojego domu.

Z przyjemnością doradzamy przez Internet.

Aplikacje i usługi dostępne online

W dalszym ciągu będziemy Cię wspierać przez Internet lub telefonicznie i zrobimy wszystko co, w naszej mocy, aby udzielić Ci pomocy w tym okresie.

Informacje na temat produktów są łatwo dostępne na stronach internetowych, podobnie jak aplikacje do konfiguracji czy wyszukiwania samochodów.

Pozostajemy otwarci.

Aktualne informacje na temat funkcjonowania naszych oddziałów.

Zamówienia

Obecny harmonogram pracy oddziałów Mercedes-Benz Grupa Wróbel:
Oddział Wrocław:
Pon-pt: 9:00-17:00
Sobota: 9:00-14:00

Oddziały Opole, Częstochowa, Lubin, Jelenia Góra, Zielona Góra, Pietrzykowice
Pon-pt: 8:00-16:00
Sobota: 8:00-14:00

W trosce o Państwa oraz naszych pracowników zdrowie i bezpieczeństwo, Grupa Wróbel do odwołania wprowadziła dodatkowe środki ostrożności i higieny. Podczas wizyty w naszych salonach prosimy o przestrzeganie poniższych zaleceń:

·       prosimy o korzystanie ze środków do dezynfekcji znajdujących się w recepcjach naszych salonów – zarówno przed, jak i po wizycie,

·       w trakcie rozmów prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości - minimum 1,5 m od siebie,

·       zrezygnujmy z podawania rąk na przywitanie/pożegnanie,

·       zalecamy płatność kartą, najlepiej metodą zbliżeniową.


W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości przypominamy nr kontaktowy Strefy Obsługi Klienta Grupy Wróbel: 777 100 100.

Usługi serwisowe.

Aktualne informacje na temat serwisu.

Usługi serwisowe

Wszystkie umówione wizyty są na bieżąco realizowane. Doradcy serwisowi pozostają z Tobą w bezpośrednim kontakcie. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z wybranym autoryzowanym serwisem Mercedes-Benz.

Możesz też dokonać rezerwacji online wizyty w serwisie, klikając na poniższy link lub logując się na swoje konto w Mercedes me.

W przypadku awarii prosimy o kontakt z  z naszą czynną całodobowo infolinią serwisową CAC (Customer Assistance Center) pod następującymi numerami telefonów:

Samochody osobowe:   00800 - 1 777 77 77
Samochody dostawcze: 00800 - 3 777 77 77
Samochody ciężarowe:  00800 - 5 777 77 77

Często zadawane pytania.

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat bieżącej sytuacji oraz informacje o działaniach podjętych przez nas w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów i współpracowników. W miarę rozwoju sytuacji będziemy aktualizować informacje opublikowane na tej stronie. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z nami.

Poszukujesz informacji na temat finansowania?

Poznaj produkty finansowe Mercedes-Benz Financial Services:
https://www.mercedes-benz.pl/passengercars/buy/finance-leasing-insurance/financial-services.module.html

Sprawdź, który z naszych produktów finansowych będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni:
https://www.mercedes-benz.pl/product-finder

Sprawdź ofertę samochodów dostępnych od ręki w promocyjnym programie Lease&Drive 1%:
https://oferta.mercedes-benz.pl

Oblicz ratę miesięczną leasingu lub pożyczki na wybrany model Mercedes-Benz:
https://www.mercedes-benz.pl/kalkulator

Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące aktualnej oferty finansowania, prosimy o kontakt z Działem Handlowym Mercedes-Benz Financial Services: handlowy@daimler.com

Natomiast w sprawach dotyczących zawartych już umów finansowania, prosimy o kontakt mailowy z odpowiednim działem Mercedes-Benz Financial Services:
- Zmiany do umów; faktury elektroniczne: administracja@daimler.com
- Płatności: windykacja@daimler.com
- Rejestracje pojazdów: rejestracje@daimler.com
- Przedterminowe zakończenie umowy: zakonczenie@daimler.com
- Obsługa szkód ubezpieczeniowych całkowitych i częściowych: mbszkody@daimler.com
- Zmiany do polis ubezpieczeniowych: mbubezpieczenia@daimler.com
- Wznowienia ubezpieczeń: mbwznowienia@daimler.com
- Obsługa umów serwisowych: serwis@daimler.com

Jeżeli zadeklarowałeś chęć otrzymywania faktur z Mercedes-Benz Leasing w wersji elektronicznej, możesz pobierać je z Portalu e-Faktur: https://www.faktura.mbfs.pl

Wzory wniosków o różne zmiany w umowach leasingowych udostępniliśmy do pobrania na stronie: https://www.mercedes-benz.pl/passengercars/buy/finance-leasing-insurance/contract.module.html

Czy nadal mogę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta CAC?

Dział Obsługi Klienta CAC działa przez całą dobę. Z uwagi na bieżącą sytuację, możemy nie być w stanie odpowiedzieć tak szybko, jak do tej pory, ale zapewniamy, że skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym terminie. Dziękujemy za zrozumienie.

Możesz kontaktować się z CAC pod numerem 00 800 1 777 7777 (połączenie bezpłatne). Jeśli nie udało Ci się do nas dodzwonić lub jeśli życzysz sobie, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą, prosimy o kontakt e-mailem na adres: customerservice.poland@cac.mercedes-benz.com

Czy nadal mogę kontaktować się z moim dealerem?

Wszystkie salony sprzedaży Mercedes-Benz są dostępne. Należy jednak pamiętać, iż godziny otwarcia jak i sposób działania poszczególnych lokalizacji może ulec zmianie. Szczegółowe dane kontaktowe najbliższego salonu, w tym informacje na temat godzin otwarcia, jak i podejmowanych działań można znaleźć na naszych stonach internetowych.

Jakie działania podejmują salony sprzedaży?

Zapewniamy, że salony sprzedaży podejmują wszelkie zalecane działania zapobiegające rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Prosimy zapoznać się z szczegółową informacją na ten temat na naszych stronach internetowych.

Mój samochód wymaga naprawy lub przeglądu. Czy jest to nadal możliwe?

Autoryzowane Serwisy Mercedes-Benz w Polsce oraz całodobowa pomoc na drodze pozostają dostępne, choć mogą zmienić się godziny otwarcia. Dlatego prosimy o kontakt przed terminem wizyty drogą telefoniczną lub e-mailową.

Mam umówiony termin przeglądu, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać punktu serwisowego. Czy mogę przełożyć termin wizyty?

Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt z nami w tej sprawie.

Chcę kupić samochód, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać salon sprzedaży. Czy są jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

Oferujemy szereg możliwości kontaktu z nami. Możesz korzystać z dostępnych narzędzi internetowych, w tym, z naszej strony www i poczty elektronicznej. Wielu z naszych salonów dealerskich oferuje również możliwość kontaktu poprzez aplikację WhatsApp czy FaceTime.

Chciałbym odbyć jazdę testową. Czy taka możliwość nadal istnieje?

W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat jazdy testowej prosimy o kontakt z nami.

Mój nowy samochód został dostarczony, ale nie mogę lub nie chcę teraz udać się do salonu sprzedaży. Czy istnieją jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt w tej sprawie z doradcą handlowym w salonie Mercedes-Benz.

Czy samochód, który zamówiłem, zostanie dostarczony w ustalonym terminie?

17 marca 2020 r. firma Daimler podjęła decyzję o zawieszeniu większości produkcji na terenie Europy i działalności w określonych działach administracyjnych na co najmniej 2 tygodnie. Jest to zgodne z zaleceniami władz międzynarodowych, krajowych i lokalnych. Przerwa dotyczy zakładów spółki Daimler na terenie Europy produkujących samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe. Zastosowanie tego środka w szerszym zakresie zależy od dalszego rozwoju sytuacji. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować wpływ obecnej sytuacji na zamówienia i dostawy dla naszych klientów.