Mercedes-Benz

Lider serwisu blacharsko - lakierniczego Mercedes Benz

31.03.2015

Centrum Blacharsko- Lakiernicze w Pietrzykowicach, należące do Grupy Wróbel, znalazło się na
II miejscu w generalnym rankingu „Lider Serwisu Blacharsko- Lakierniczego 2014”, opublikowanym przez miesięcznik Dealer. Tym samym zostało niekwestionowanym zwycięzcą w tej dziedzinie w całej sieci Mercedes Benz.
Kandydatów wzięli pod lupę przedstawiciele renomowanych firm, na co dzień współpracujących z dealerami w zakresie napraw blacharsko – lakierniczych, m.in.: AkzoNobel, Allianz, Audatex, Benefia, PZU, Proama, Generali, PPG i Standox. Informacje podane w formularzu zgłoszeniowym dotyczyły m.in.: infrastruktury, lokalizacji, wykorzystywanych technologii, parametrów pracy warsztatu, metod zarządzania i kontrolowania jakości napraw, względów ekologicznych czy w końcu struktury organizacyjnej. Wszystkie te dany były oceniane i dokładnie weryfikowane przez kapitułę konkursową. Kontaktowali się w tym celu z podmiotami współpracującymi z kandydatami,
tj. z zakładami ubezpieczeń, dostawcami technologii czy klientami flotowymi.
Tak powstał ranking dziesięciu najlepszych serwisów blacharsko-lakierniczych w Polsce. 
Choć w generalnej klasyfikacji Centrum Blacharsko- Lakiernicze Grupy Wróbel zajęło II pozycję, to aż o trzy miejsca wyprzedziło swojego największego konkurenta, zostając liderem w sieci Mercedes-Benz.
Jak zapewnia jednak Łukasz Górka - kierownik Centrum w Pietrzykowicach, w przyszłym roku powalczą o zwycięstwo. A szanse są duże, bo dolnośląskie CBL dopiero rozwija skrzydła.
Tojedno z najnowocześniejszych i najbardziej ekologicznych przedsięwzięć na Dolnym Śląsku – opowiada Górka. Swoją działalność rozpoczęliśmy 1 kwietnia 2012 r. i to wcale nie był żart. Na początku zatrudnialiśmy 15 osób, dzisiaj mamy 35 pracowników i 4 rekrutacje w toku, a to dopiero trzeci rok istnienia – dodaje. Jako kierownik jestem zadowolony, ale nie spoczniemy na laurach, mamy aspiracje na więcej i chcemy się rozwijać - kończy Łukasz Górka. ­­
Aktualnie w Pietrzykowicach trwa adaptacja części konstrukcyjnej hali. Będzie przeznaczona na pomieszczenie dla działu technicznego, nadzorującego proces naprawy pojazdów. A odzyskane powierzchnie zostaną zaaranżowane na Biuro Obsługi Klienta, tak aby wszyscy byli obsługiwani na najwyższym poziomie.